Another day, another outfit

Middag kära vänner, god middag alltså! Eller vem säger så nu egentligen, god middag, så gammalmodigt. Ett sådant uttryck som datorn säger till dig att ändra då det är alldeles för gammalt. Aja hur som helst, det var ju inte det som var meningen med inlägget....

Idag har ännu en förmiddag fördrivits i skolan på en tre timmars föreläsning, suck.. Nya saker att lära sig hela tiden. Nu är jag hemma och har försökt, i tanken, komma igång med pluggandet. Men än så länge har jag inte kommit långt, om man säger så här.. jag har inte börjat inte ens tagit upp böckerna ut väskan. Men jag håller faktiskt på att sköta min tvätt, så lite nyttigheter har faktiskt kommit ur dessa timmar. Man kan ju inte göra bara bra saker hela tiden, det måste ju jämnas ut lite eller hur?!

Mitt val idag, nya kavajen! Älskar den, perfekt färg, axelvaddar och längd....fantastiskt! Ett kap för två hundra blankt! Är inte den här bilden lite rolig, jag ser ut att kunna brista ut i gapskratt vilken sekund som helst samtidigt som jag har armarna i värsta bokningsgardet, typ "jag kan skratta men kommer du för nära smäller det".



Det gula lack skärpet jag satt i midjan är riktigt gammalt, hade det i tean. Och då menar jag inte trean på gymnasiet utan trean i grundskolan, lågstadiet, the beggining...a ni fattar. GAMMALT! Visst är det kul när man kan plocka fram något sådant igen och använda!

Borde verkligen sätta igång med läsandet nu, men ska strax ta ut tvätten så då är det inte lönt innan dess... och sen är jag faktsikt lite sugen på att dra en liten runda på stan..lillsyrran fyller ju faktiskt år och jag borde köpa en present till henne, fast jag inte ska åka hem förrens nästa vecka....

Jag tror ni vet vad som kommer hända...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0