Feels like home...

Godkväll kära vänner! Nu sitter jag uppkrupen i soffhörnet med tända ljus och en rykande kopp grönt thé i handen. Myskväll framför tv står på min lördagskvälls planer. Svt visar en serie avsnitt där de olika kända personer får tycka och tänka om livet och deras insperations källor, och ikväll är det Richard Branson som snackar. En absolut genial man som kläcker ideér och genomför dem i samma takt, för honom är inget omöjligt, "Screw it, let´s do it" ett motto jag också försöker anamma i mitt liv. För de något modfällda själar, läs hans böcker och titta ikväll, jag kan lova att det kryper i fingrarna av iver efteråt! För mig står hand långt upp på listan över person jag inspireras av och gärna skulle ta en kopp kaffe med.

Annars idag har mamma och pappa och lillsyrran varit på besök och lämnat lite grejer som jag inte fick med hemifrån när jag tog tåget tillbaka till Storstan´efter jullovet. Med bland alla påsar och väskor låg flera matlådo, tack mamma, och en bok jag längtat efter att få läsa och dregla över.

Teen Vogue handbook, en orgie i underbara bilder och utsökta råd från branschens topp! Lusläsning från pärm till pärm står på schemat framöver, när jag tar en kort paus från tentaplugget självklart, hehe. Det blev självklart en runda på stan mitt i reahyllor och solsken. Jag såg många tänkbara kandidater till min ständigt växande garderob, men idag fick dock något betydligt mindre och skinande hänga med hem. Ett supergulligt armband.

Har blivit något av en golddigger, vet inte varför...nja jo ska väl erkänna att jag älskar systrarna olsen och rachel zoe. Och let´s face it, de använder mycke guld, i mängder. Mitt nya craving område så att säga. Nä, nu är det dags att låta tv ta upp min uppmärksamhet, vill bli inspirerad!

Be the best you can!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0