Kris i sovlandet

Ja, minst sagt kris skulle jag nog kunna påstå. Ännu en natt har jag legat och vridit och vänt mig i min säng utan att john blunds sömnsand har kunnat få mig att sussa sött. Isället har han nog fel sand i påsen, grus i ögonen skulle jag nog hävda. Så självklart försov jag mig i morse efter att framåt morgonen äntligen somnat av ren utmattning. Hade tusen saker att fixa innan föreläsningen och mitt i allt blött hår, foundation och smoothiemixande blixtrade en kom-ihåg lampa framför ögonen på mig, det var ju några frågor på skolans hemsida som skulle kollas upp innan dagens föreläsning.

Ha, tänkte jag, det hinner jag kika på medan jag käkar frukost. Men nä det var inte så enkelt skulle det snart visa sig. Frågebladen skulle självklart skrivas ut och tas med! Härligt, tänkte jag, som om jag inte redan hade hjärtat i halsgropen. Så mitt där börjar jag plocka upp och installera min nya skrivare som pappa så hyggligt fraktade upp till mig i helgen. Då ska det tas i beaktning att jag aldrig tidigare instellerat en skrivare...

Men Fanny visade sig vara oövervinnelig idag och teknik-demonerna fick finna sig besegrade. 1-0 till Fanny mina damer och herrar!



Klä mig hann jag faktiskt också mitt i allt ståhej. Skovalet föll på mina älskade boots, det är nog faktiskt ett av de absolut bästa köpen jag gjort....kan liksom inte bli fel, då får man minsann mislyckas stort.



Drog även på ett drös med ringar som sista finish och sedan vart det på med jackan och idag fick mina solglasögon pryda näsan, när det är sol är det obligatoriskt solglas tvång för min del!



Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0