Måndag, check!

Japp, så var måndagen snart avklarad. Förta dagen i veckan, men konstigt nog känns det nästan värre att dagen liksom försvunnit. Bara fem pluggdagar kvar till tentan...paniken börjar komma krypande, långsamt men väldigt märkbart. Har dock gjort mitt bästa och läst vad jag planerat för idag, stolt! Men har en illavarslande känsla att det inte riktigt är nog...borde kanske öka...

När jag pausat från marknadsrätten hann jag också påbörja ett litet, litet collage på min kylskåpsdörr med foton från familjens New York resa i höstas. Vilken underbar stad, förälskelse....



Nä, nu blir det nog lite filmmys framför tv:n innan jag än en gång ger mig ikast med min insomnia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0