Middle of the week

Tjo go´vänner!

Ännu en blå himmel mötte mig idag här i Göteborg...nu ska det bara bli varmare (ca 30 grader) så är våren och sommarn snart här! Kikade igenom H&M:s vårkatalog ännu en gång, och blir man inte grymt sugen på att slänga på sig ljusa, tunna härliga vårkläder och trippa ut i värme och grönska...jag blir det i alla fall. Tröttnar snabbt på vinter och kyla, hatar att frysa. Men man väljer ju som sagt själv vad man tar på sig, upp till var och en att frysa eller inte eller hur. Brukar jämt bli att jag tillhör de förstnämnda på något konstigt sätt..

Kavaj, glittrigt randigt och röda läppar upptill, jeans och boots ner till. Och självklart strösslade jag med silverringar i mängder, ÄLSKAR!

Har ni någon ny älsklingsaccosear som ni inte kan vara utan längre? Min är ringar, I MÄNGDER...

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0