Monday...mudday

Tjenare!

Längesen nu, ber så hemskt mycket om ursäkt. Har varit hemma i de småländska skogarna och firat min 21 års dag med la familia. Mycket trevligt och mysigt...nu har man nog lagt på sig ett och annat kilo. Blir ju endel mat och andra godsaker när man är på semseter så där som nu. Dags för den där detoxen som jag planerat ett tag nu. Måste bli av med det där förgrömmade sötsuget...socker....socker...

Lite shopping och presenter har det hunnit med att bli också, idag är det dags för hemfärd tillbaka till Göteborg för ännu några timmars tentaskrivande i morgon. Dagens ser ut så här:


Nyinköpt klänning från Lindex, kan inte hålla mig ifrån vårens tyger och färger längre... Även väskan är ett riktigt frynd från Gekås i Ullared, ni vet det där hystersika stället från tv-serien på kanal5 tror jag. En hundralapp fick jag ge för den, inte illa alls. Plånboken gillar!

Nu ska jag gå en promenad med min lilla vovve innan det blir tåg till stan.

Ses i Götet gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0