Puh..okej

Okej, då var det fixat och gjort. Från och med nu bloggar jag under det här namnet och har som högsta ambition att göra ett antal (ganska många) fler inlägg än jag gjorde på min förra blogg. Ambitioner är bra, det får en att röra sig framåt, ta ett extra kliv och len spark i baken. Något jag verkligen kan behöva ibland, har blivit något av en skjuta-allt-framför-mig person som ALLTID väntar in i det sista...ah, förutom när det gäller shoppning i dess vackraste form. Nja, egentligen i alla dess former, för nog finns det många olika sätt och situationer man kan skoppa på och i. Det är den spontana shoppingen, den för mig fruktade stess-shoppingen; ett moment som får mig i ett tillstånd av tunnelseende och fradgatuggande. Ingen vacker syn vill jag lova! Ja, som ni säkert själva vet kan man göra den där shoppingen på de mesy olika sätt och olika känslsvallningar som följd. Förhoppningsvis vill ni följa mig i mitt vardagliga liv där jag brottas med allt från ekonomistudier, hjärnspöken och ambivalens i alla dess former, men framförallt en stor portion modeälskande!

Som invigning tänker jag ge er en allra första dagens, inga noga inövade poser bara jag och mina kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0