Sovmorgon

Godmorgon!

Ja, jag vet att klockan snart är middag men jag kan faktiskt förklara mig. Det var nämligen fest i huset igår, så det var att försöka sova i en baslåda. Därför tillät jag mig faktiskt att ta en sovmorgon, underbart att inte sätta klockan! Visst, jag borde kanske försöka rätta till min dygnsrytm lite, kan ju inte somna förrens efter tolv tidigast. Inte superbra när man ska upp tidigt och sitta på föreläsningar vid tio. Nä, uppryckning Fanny!

Idag blir det plugg, plugg plugg.. ska verkligen försöka komma igång ordentligt. Har ju två böcker att hinna läsa igenom inför tentan på lördag. Jodå, det ska gå Fanny! Inga ursäkter idag, inte en enda! Vad fyller ni er dag med? Hoppas något roligare än marknadsrätt hoppas jag.

Blir trött på mig själv, blev inte mycket till läsnade under julen så nu får jag bita i det jäkligt sura äpplet.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0