Statement pieces

Så, cirka åttio sidor marknasrätt senare har jag uppnått mitt mål med dagens plugg och har även hunnit med lite ommöblering av min lilla lägnehet och scones bak. Känner mig riktigt multi-tasking duktig!

Tittat på två program av Rachel Zoe project, om det är någon som har en så stark känsla för personlig stil så är det Rachel. Så konsekvent i sina val av allt från skor till örhängen gör henne till en av mina absoluta favoriter bland stylister. Men mest älskar jag hennes garderob, och då hennes hyllor fyllda av underbara statement smycken. Skulle kunna dö för att äga hennes leopardring. Vill ha! Någon som vet vart man kan hitta något liknande för en lite mer student vänligare peng? Älskar stora ringr, ju större desto bättre, mitt nya motto! Min favorit tillhörighet just nu är denna underbara ring från House of Harlow som jag fick i julklapp av mamma.

Lite svårt att få plats med den under handskarna dock, blir till att sätta den utanpå handsken eller helt enkelt gå utan handskar, typiskt Fanny dilemma vill jag lova. Och som vanligt vinner "frysa med stil" än "varm men vanlig"!

Nu, Project Runway.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0