Tungvikt

Hej!

Förlåt, har varit dålig med uppdatering nu sensate dagarna, men måste få försvara mig med att jag faktsikt pluggat och skrivit tenta. Sen i lördags kväll blev det självklart tentafest.

Och självklart belönade jag mig själv med ett nytt linne och halsband kvällen till ära. Detta blev min outfit för kvällen som började hos en kompis i hans otroligt fina lägnehet innan vi via avenyn hamnade på en annan hemmafest hos några killar som pluggade på chalmers, en minst sagt otippad kväll om man ska sammanfatta den. Låg i min säng vid 04.00. Det är så det ska vara eller hur?!

Idag är det dags för föreläsning vid tre så jag har tanken att hinna köpa den där presenten till min syrra innan...måste hinna det idag eftersom jag åker hem imon vid nio. Körigt, minst sagt.



Idag ser jag ut så här, mönstrad tröja och tajts och slängde på mig i princip alla ringar jag kunde hitta i smyckeskrinet...rosen är nyinköpt igår. Ytterligare en present till mig när jag borde köpt till syrran...suck

Hörs snart vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0