Välkommern ångest..farväl cash

Japp, så kan man nog sammanfatta det. Som ni säkert redan förstått blev det inget plugg efter tvättandet utan istället tog jag spårvagnen in till Nordstan. Typiskt, typsikt mig! Och inte heller blev det någon present till syrran inköpt, nä istället köper jag två presenter till mig själv....i slutet av månaden....när pengarna är totalslut egetnligen. Varför, varför gör jag alltid såhär?!



Men jag vill faktsikt hävda till mitt försvar att det var riktigt bra köp (nä, jag påstår inte alls det varje gång jag drar mitt kontokort). Ett par mc-boots, ja jag är nog sist i världen med att köpa ett par men bättre sent än aldrig tycker jag, och halsbandet med det ENORMA korset som faktiskt skrek Fanny från reahyllan. Ja, det ropade högt, KÖP MIG KÖP MIG! Vad ska man göra då liksom...

Längtar redan till våren och sommaren då jag kan styla bootsen och korset med en tunn vit klänning eller en böljande långklänning, city-chict eller hur!

Nä nu blir det snart sängen, men först SKA jag ta mig igenom några sidor i marknadsrättsboken, jag ska.

Sussa sött go´vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0