Victoria, Cosmo och dun...tre vänner till mig

Hej! Förlåt, har verkligen inte upprätthålit min baktanke med bloggandet, uppdatera ofta! Dåligt idag med bara ett inlägg men jag kan bara säga att dagen inte medfört mycket mer nytt än skola, plugg och åter plugg...jo en ny händelse skulle jag kunna förmedla. Idag hade jag med mig egen matlåda till skolan, japp mina vänner var mäkta förvånade. Tonfisksallas blev det och efteråt satt jag till och med på pedagogen och pluggade tillsammans med tjejerna...nytt liv påbörjat kanske?



Idag blev det skepparkofta, prickigt och nya bootsen. Självklart kunde jag inte unvika att slänga på korshlabandet också...kan aldrig spara på någon! Ser jag inte lite trött ut... dags att göra något åt de här sömnproblemen, några tips?

Nu blir det till at krypa ner i sängen med de här tre vännera:



Nattlinne från Victoria´secret, julklapp från syrran, duntofflor och nya Cosmpolitan...MYS!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0